saxofon

Moderátor: Moderators

saxofon

Poslaťod branko76 » Štv Nov 24, 2005 18:55

Poradi mi niekto ako sa naučit na tenor saxofon som samouk a zatial mi to nejde . Ak viete nieaku stranku alebo literaturu pre samoukov prosim napište
branko76

Poslaťod darky » Str Dec 14, 2005 17:19

Ahoj

tu su nejake stranky:
http://adam2-1.com/wwwus/adamsg.php4
http://www.saxhome.life-is.com/saxophone/fingering.htm
http://www.free-scores.com/centre-uk.php?CATEGORIE=160 -odkazy na stranky s notami pre sax
aj tu noty: http://www.8notes.com/school/scores_fsm ... 16&pageA=1

a tu je stranka kde si mozes kupit perfektne skoly na sax - knihy s CD za dobre ceny posielaju aj na Slovensko: http://www.musicroom.com/Browse/Arrange ... angement74

inak odporucam prihlasit sa do ludovej skoly, aj ked mam 27 zobrali ma v Kosiciach a moj skvely ucitel ma uci velmi rychlo. Tento rok v oktobri som nevedel ako sa drzi saxofon a dnes uz hram vianocne koledy :-).
darky

Poslaťod chp » Sob Apr 29, 2006 00:13

darky - no ty si klasicky "skromny" vychodniar - predpokldam ze za par mesiacov budes "hrat" v nejakej kapele
chp

Poslaťod Filaxis » Pon Máj 01, 2006 11:08

Vie tu niekto, ako hrat ten efekt growl? Akoze vrcat. Rad bych to skusil. Da sa to na hocakom tone, alebo len na niektorych? Alebo treba na to nejaky iny platok? Za odpoved vopred dekuji... :roll:
Filaxis

alikvoty rulezzzz

Poslaťod Filaxis » Pia Máj 05, 2006 21:09

Je to tak. Dnes som skusal alikvoty, a nechcem prehanat, ale bolo to, ako keby som sa ucil ladit vlastne az teraz. Fakt je to supa a kto to este neskusil, o vela prichadza..je to kluc k tomu, ako zladit hornu oktavu so spodnou a dodat tonu hutnost a tu pravu farbu...vrele odporucam :!: :!: :!:
Filaxis

Poslaťod midlo » Pia Máj 05, 2006 21:20

Chp - no a ty si zase model skromnosti! Trosku sa ukludni a nehraj tu frajera...

Filaxis - vrcanie sa robi jazykom - ako pri vyslovovani rrrrrr. Treba si ale davat pozor lebo mozes lahko distonovat touto technikou a budes pod tonom.